10 månader ♥

tänkte skriva en liten kort resumé:

första gången jag såg honom var på idrotten, vi hade nämligen idrott och levnadslära tillsammans.. jag blev bättre och bättre kompis med en tjej i min mentorsgrupp som hette amanda. jag och amanda började umgås med alex och en alex kompis agge... vi träffades mest under höstlovet men sen blev det på andra helger också. jag var ganska feg och blyg med tillslut med amandas övertygelse frågade alex mig om vi skulle gå på bio och det gjorde vi.. för ungefär ett år sen exakt, vi såg 2012... det var mysigt och efter det träffades vi fler gånger... sen den 27e december kommer jag ihåg att vi låg i hans säng och tittade på någon film om ett par som fastnade uppe på ett berg och då frågade han mig om jag tyckte om honom så mycket att jag skulle kunna tänka mig att bli tillsammans med honom.. blev ju förvånad och var inte beredd på den frågan men det var klart att jag tyckte om honom så mycket...  och sen dess har det gått 10 månader och det är klart att vi som alla andra har haft våra uppgångar och nedgångar men just nu känns allt bra och jag hoppas att det fortsätter såhär länge!! jag älskar dig supermycket.. pusss


såhär såg jag ut första      precis ibörjan         när vi va på hans
gången när vi skulle på    när vi blivit tsm           landställe..
bio...
när vi va i turkiet      på midsommar          jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0