3 saker som jag hatar

  • jag hatar att vara ensam hemma!! det har jag gjort ända sen jag var liten och tror att jag alltid kommer att göra det. spelar ingen större roll om det är dagtid eller kväll. vet egentligen inte vad jag är rädd för, tror väl att det ska sitta någon psykopat gömd i vår garderob eller att andar ska spöka. oftast när jag kommer hem går jag och tänder någon lampa i varje rum för att försäkra att ingen är där och sen kan jag koppla av något sådär.
  • jag hatar myror!! det är det värsta krypet som finns. myggor och getingar är inga problem jämfört med myror. dom är så snabba och kan gömma sig under kläder och vissa kissar tom på en. nej fy.. om jag ser att jag har en myra på mig känns det som jag har myror över hela kroppen..
  • jag hatar korvstroganoff, typ den enda maträtt som jag verkligen inte kan äta. tycker den både smakar blä och ser äcklig ut. och framförallt luktar illa.. det har väl hänt några gånger att man blivit bjuden på det hos andra men då försöker jag ta så lite mat som möjligt och dricker två klunkar mjölk varje gång jag sväljer maten... när mamma serverar det hemma, lagar hon antingen något annat till mig eller så gör jag det själv.
läs, njut och skratta åt mig... för det är precis det jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0