ännu en tisdag

en skön dag enligt mitt schema! först italienska, lunch, mentorstid, företagsekonomi och sista lektionen är 2 timmar svenska. har dessutom sovmorgon till 10.25, underbart!! på svenskan ska jag försöka råplugga mitt arbete om anorexia och när jag kommer hem från skolan ska jag fortsätta samma väg.. ska se om jag kan ta mig ut och springa också, men det ser mörkt ut.. förresten så ska jag byta lag, till bsk! ska börja träna med dom så fort deras uppehåll är slut, vilket känns som en nystart och det gillas. kommer sakna alla mina knivsta tjejer, tror att det alltid kommer vara det laget jag har haft mest glädje i! 

har precis sminkat mig och ska snart gå och välja kläder, sen äta lite frukost och sen röra mig mot tåget. hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0