come out come out wherever you are

förlåt att det var ett tag sen jag bloggade, har inte haft tid...

fredag: jag och ida åkte in till stan och letade galet efter höststövlar, ida fick med sig två par hem och jag ett par. riktigt snygga! love it.. sen åt vi lite tacos här, skrattade åt ett par videoklipp och sen gick vi hem till ida och tittade på film. matilda kom även dit, vilket va jättemysigt.. slutade med att alla låg och sov i soffan.. hahah

lördag: min älskling kom hit imorse och sen åkte hela familjen iväg på en utflykt till bromma. vi åkte till xxl, typ världens största varuhus med allt från kläder till vapen till proteinpulver!! sen åkte vi till mcdonalds och åt och hade ett roligt samtalsämne:
- emelie! jag vet vad som gör oss olika! säger jag
- jaha vad? svarar emelie
- mitt huvud är större uppåt och ditt huvud är större neråt...
- hahhahaha....
- och mamma är störst på mitten! viskar pappa

jag tror helt seriöst att jag har världens knäppaste familj, tycker synd om alla mina vänner och alex som får uppleva familjen annorlunda.. sen påväg hem åkte vi tills djursholm och tittade på fina hus, det var allt ifrån lyxhus till små stugor. sen behövde emelie kissa... och sen åkte vi hem. va faktiskt den roligaste bilresan vi gjort, skrattade bort hela dagen... vi har precis tittat klart på hide and seek, sjuk film!! SE DEN INTE.. och nu ska vi lägga oss och titta på paradise hotel, godnatt på er alla! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0