DESIGN

mamma och emelie kom nyss hem från ikea och jag fick värsta idén på design jag vill ha i mitt rum. som sagt är taket prio nummer 1 och efter taket ska hela huset renoveras. köket, alla sovrum, hallen osv osv! kommer bli världens största projekt men enormt roligt!! men iallafall tillbaka till min idé! alla väggar ska vara vita, taket vitt, vill har ljusa möbler, mörkt ek golv och sen en av mina väggar ska vara täckt med tavlor, alla möjliga new york tavlor. (går bra med andra städer också) endå från golvet och upp till taket. täckt med tavlor hela väggen. kommer bli så himla snyggt. nu längtar jag galet till vi ska renovera! pluggningen har väl gått sådär, faaan.... nu är det iallafall desperate housewives. sen får jag se efter det om det är värt att plugga lite. puss och kram på er alla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0