från och med idag

från och med idag har jag börjat gilla tandläkaren!! tycker det var mysigt att få vara där idag och personalen var jättetrevliga och jag trivdes som jag faktiskt inte brukar göra!! men det kanske berodde på att jag inte hade några hål?! WOOW.... asso jag är så himla glad och lycklig just nu. kanske låter töntigt, men alltid när jag varit hos tandläkaren förut har jag fått höra hur dålig jag är på att borsta tänderna och hur många hål jag har haft men idag var det annorlunda. fick höra att jag är duktig på att sköta mina tänder och att dom var fina. så ett stort plus till min tandläkare!!

fick även tillbaka mitt rättskunskapsprov idag, hm... ett halvt poäng från mvg, lika roligt som alltid!! sen hade jag mittkursprov i engelska, läsförståelse. gick faktiskt ganska bra, kanske börjar gilla engelska nu? nee.. jag skoja, aldrig i livet :) alldeles snart ska jag börja plugga, göra klart mitt arbete om anorexia... lycka till!!

hörs senare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0