head shot

min hjärna dör, men jag ska ta mig igenom dessa 10 instuderingsfrågor som är kvar. kämpa jossa, sen efter det har jag gjort den pluggning som behövde göras idag och då ska jag slappna av, titta på desperate housewives och somna tidigt. dessutom fryser jag så himla mycket i mitt rum och på hela övervåningen är det superkallt, men det kan väl bero på att vi inte ha något tak. detdär lät fel, men det är så att vi har mögel i taket och ska snart renovera hela taket och just nu har vi inget inner tak så det är svinigt kallt.  men jag har precis satt på elementet på högsta värmen, men det verkar inte funka.. och sen har jag 2 tjocktröjor och sockor på mig. nu: tillbaka till läxböckerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0