helgen

åh vilken mysig helg det har varit hittills! var ju jättenervös inför engelska bokpratet, men gissa vad? det gick jättebra, är helt förvånad!! sen mötte jag upp ida och vi satt och väntade på hanna för att sedan åka in till stan för att träffa becca. vi gick på åhléns ett tag och sen kom de andra tjejerna in. efter en lång tids "letande efter en restaurang" bestämde vi oss för att äta på jensen bofhus, jättegott och jättemysigt. pratade om minnen och skrattade åt allt möjligt. jag höll på att spy när jag och becca skrattade åt denhär videon:


fick ett sms av pappa och mamma under middagen "vi älskar dig i massor:)! för att du är så duktig och klok med skolan sätter vi in 500:- på ditt konto." världens finaste mamma och pappa!! sen vid halv tio-tiden började vi alla röra oss hemåt, jag hoppade av i rotebro och sov hos alex. gick till alex morbror där alla var och vi lyssnade på 80-tals musik och alex mamma och morbror dansade järnet, hehe.. sen slutade kvällen med lite tråkigheter, menmen...

vaknade upp bredvid min prins och ska alldeles strax sätta mig och plugga engelska som jag insåg skulle vara klart tills måndag :o ajaj... sen ikväll ska vi hem till alex morbror igen och käka&titta på film. mysigt

imorgon ska jag titta på rosers-brudarnas match i rosersbergs hallen och efter det ska jag och ida ut på lite äventyr och senare träffa hanna för lite färgning av varandras hår, det är min helg det!

nya favorit-låtar helt klart!

Hurts – Better Than Love
Linkin Park – The Catalyst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0