imponerad!!

idag har jag var jätteduktig! har läst typ 70 sidor i min engelska bok, så nu har jag bara 20 sidor kvar, helt UNDERBART! fast nu är jag helt slut och och det enda jag har i mitt huvud är massa konstiga engelska ord... ska alldeles snart gå och tvätta bort sminket och lägga mig bredvid min prins och titta på 24.

nu är det verkligen höst på riktigt, allt är så rött och fint ute, det blåser konstant,det är iskallt och mörkt. mysig årstid. idag när jag kom hem från skolan säger emelie:

-din jacka har kommit jossa...
-åhh, vilken då?
-den mamma beställde till dig..

blev helt ivrig och nyfiken och inser att det är den snygga jackan med ull-dekorationer! yes ääääntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0