lördag & söndag

ändå till klockan 6 sov jag lite när och var. gick och la mig vid 1 och sov till 2 osv. hade planer på att plugga lite men det gick åt skogen.. fick ingenting gjort. sen kom matilda hit, räddare i nöden. älskar att hon alltid finns vid min sida. och ännu senare kom nican, vi hade beslutsångest hur kvällen skulle sluta men vi bestämde oss för att åka till daniel på chillkrök i rotebro och vi hinner knappt vara där i en halvtimma innan åker vidare med runis till emil&joels fest i viby. det bästa av allt var att vi fick skjuts dit :) där hade vi superkul men hann inte vara där så länge innan vi var tvungna att ta sista tåget hem. kom hem vid 3 och somnade direkt.

vaknade imorse runt halv 12 och det första jag var tvungen att göra var att gå till mat öppet och panta flaskor, lite lagom pinsamt när man går med 6 påsar... äsch fick iallafall 140 kr! rik tjej :) ska träffa alex idag men måste också plugga. hoppas alla har haft en bra helg!!! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0