nu:

ligger i sängen med min baby och tittar på 24, skulle vilja säga att det är världens bästa serie. HELT SJUKT! jag ber er att genast ladda ner alla säsonger och sen kommer ni älska den lika mycket som jag gör!! kan se alla säsonger om och om igen, man tröttnar aldrig. idag har varit en jättebra dag, först fick jag tillbaka mitt företagsekonomiprov och jag hade alla rätt, kände känslan "där satt den!" sen efter den lektionen träffade jag ellan och vi övade lite på vårt tal. det gick faktiskt bra, va inte så nervös och det gick bättre än det borde ha gjort. min rädsla för att redovisa kanske är påväg att växa bort!
här har vi 24-stjärnan jack bauer, bästbästbäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0