rastlös


borde köra slutspurten nu, är så nära mål men jag orkar knappt plugga mer nu!! undra om en hjärna kan bli överbelastad?? tror min har blivit det isåfall!! mamma kom nyss upp på mitt rum och frågade om vi skulle se på robinson tillsammans klockan 8. så ja det ska jag göra. dags för slutspurten nu, inga men. nu är det de sista jag gör för ikväll! 45 minuters mer pluggande klarar jag nog av. 

innan jag går tänkte jag bara berätta om min invalida kompis ida, haha det rimmade som pricken övet i:et. igår när hon hade lagt på ansiktsmask märker hon att det börjar klia och svida i hela ansiktet. hon tittar på flaskan och inser att det är fotpeeling hon har i ansiktet, så hon blev alldeles röd och började blöda. man borde nästan tycka synd om henne men nee... sånt här händer alltid henne!!! skrev ett sms idag "ska göra rent ansiktet, kan man låna lite fotpeeling eller??" fick ett svar tillbaka "ha ha kul jossis..." älskar dig vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0