thank god it's friday

det är mörkt ute och det är kallt. vill inte gå ut, kommer frysa... åh..
sista lektionen består av ett boksamtal på engelskan, KILL MEEEEE!
tror jag kommer dö, hatar engelska och allt som har med engelska
att göra. men jag ska klara det, jag ska gå dit och göra mitt bästa
iallafall. det värsta som skulle kunna hända är om någon frågar mig
en fråga som jag absolut inte fattar något av. åh är redan nervös.
idag är det fredag, då ska vi tjejer ut och äta. myyysigt. det var
alldeles förlänge sen vi sågs. efter det, eller jag när vi är påväg hem
från stockholm så hoppar jag av i rotebro och åker hem till min
älskling. ska försöka komma ihåg att ta lite kort också :) men kan
inget lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0