trött chey

om jag får säga vad jag tycker så tycker jag att idol bara blir sämre och sämre med åren.
det blir yngre deltagare och det är inte lika seriöst längre.
2008 var jag och rebecca helt besatta av idol och johan palm, hehe..
om ni skulle få gissa, tror ni att jag har pluggat något än då? svar nej...
börjar bli lite väl körigt och panik här nu. 

vet ni vad jag kom på? helt galet alltså, jag fyller arton om 4 månader och 1 dag!
shit pomfrites! då ska jag ta körtkort först av allt! det första jag gör, helt klart!
imorse på tåget berättade hanna att vissa bilar har 6 växlar, fattar ingenting,
vår har bara 5? 

nej nu får det vara nog, medan alex ska titta på 24 måste jag plugga!
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0