uppe med tuppen

imorse gick jag upp kl 8, det var riktigt länge sen jag vaknade så tidigt på en lördag.. men det var nog ganska bra trots allt eftersom jag skulle ta 10.30 tåget mot knivsta. vi hade lagavslutning på engvallen med fem-kamp och ikväll fortsätter avslutningen. fem-kampen va jätterolig, jag skrattade så att jag grät, och tror att jag höll på att kissa på mig. vi har även fått ett uppdrag tills ikväll! vad kan det vara? :) jo vi ska dansa och sjunga och det lag som är bäst får massa pluspoäng, (så eftersom vi kom sist nu på förmiddagen, satsar vi på att ta kvällens poäng)
nu ska jag ta tag i allt pluggande, så bloggar jag senare. puss på er.
älskar denhär bilden på mig och min storesyster, just för att killen i orange tröja va dökär
i emelie och emelie tyckte att han va skitjobbig så hon typ gömde sig i affären. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0